Dyrektor Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej
Na podstawie art. 11-13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 530 z późn. zm.)
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W ZESPOLE PLACÓWEK W BYSTRZYCY GÓRNEJ
Nazwa stanowiska pracy: Zastępca głównego księgowego
Wymiar etatu: cały etat
Wymagania niezbędne:
1. Do konkursu może przystąpić osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne z co najmniej 2 letnim stażem pracy.
3) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiada zdolność do pracy na w/w stanowisku,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów płacowo-księgowych a w szczególności:
– Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela,
– Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
– Ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych,
– Ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
– Ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
– Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
– Ustawa o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych z dnia 4 marca 1994 r.
2. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office oraz umiejętność obsługi aplikacji z pakietu firmy VULCAN (księgowość).
4. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
5. Obowiązkowość, odpowiedzialność, sumienność, skrupulatność.
6 Samodzielność w działaniu.
7. Mile widziana znajomość Ustawy o Pracowniczych Planach Kapitałowych
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Sporządzanie dokumentacji płacowej dotyczącej pracowników.
2. Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń z ZUS, GUS, PEFRON i urzędami skarbowymi.
3. Sporządzanie analiz, informacji i wydruków dotyczących płac i wynagrodzeń.
4. Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej powierzonych zadań.
5. Wystawianie zaświadczeń o zarobkach.
6. Opisywanie faktur według klasyfikacji budżetowej, kontrola pod względem formalnym i rachunkowym.
7. Praca z aplikacjami internetowymi w ramach pakietu firmy VULCAN (księgowość).
8. Rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników i emerytów.
9. Opracowywanie planów tabeli płacowych do budżetu, zgodnie z przepisami i wskaźnikami dyrektywnymi.